Letecký benzínový motor s obsahem 22,12ccm s výkonem 2,7 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 761,6g, váha výfuku 132,6g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,37 koně při 15000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 631g, váha výfuku 178g, váha zapalování 95g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový motor se žhavící svíčkou s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,35 koně při 15000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 610g, váha výfuku 178g. Odpadá váha zapalování a jeho akumulátoru a rušení způsobované zapalováním!
Nová verze leteckého čtyřtaktního benzínového motoru s obsahem 29,94ccm s vylepšeným elektronickým zapalováním, karburátorem a palivovým čerpadlem. Výkon 2,8 koně při 9000 ot./min., volnoběžné otáčky 1800 ot./min, hmotnost motoru 1010g (tlumič 113g), hmotnost zapalování 95g (napájení 2S LiPo/Life).
Letecký benzinový dvoutaktní dvouválcový motor s objemem 70ccm a výkonem 7,3 koně (5,4kw) při 8 300ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 9ccm a výkonem 1,2 koně (0,89kw) při 11 000ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 20:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 65ccm a výkonem 6,7 koně (5kw) při 7 500ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový čtyřtaktní jednoválcový motor s objemem 38ccm a výkonem 3,58 koně (2,67kw) při 6 800ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 17ccm a výkonem 1,98 koně (1,47kw) při 9 000ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 25:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový čtyřtaktní jednoválcový motor s objemem 30ccm a výkonem 3,16 koně (2,36kw) při 9 000ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 25ccm a výkonem 2,97 koně (2,21kw) při 11 000ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 25:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 35ccm a výkonem 4,2 koně (3,13kw) při 8 800ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem. Varianta se zadním výstupem pro výfuk.
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 35ccm a výkonem 4,2 koně (3,13kw) při 8 800ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem. Varianta s bočním výstupem pro výfuk.
Letecký benzinový čtyřtaktní dvouválcový motor s objemem 60ccm a výkonem 5,1 koně (3,8kw) při 8 000ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem.